LÁJKOLD AZ ÚJ OLDALT!




Küldj be Te is!
Lájkold az új facebook oldalunkat

Ma már egy 10 éves gyereknek...

2011.07.06 11:05    32 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://igynevess.blog.hu/api/trackback/id/tr673043902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Launce 2011.07.06. 11:13:24

Volt ott Yu-gi-oh is :D Meg kártya. Nekem sem iPodom, sem laptopom, pedig nem 10 éves vagyok

Dunna 2011.07.06. 11:52:26

Nekem csak csak gépem meg facebook om van és egy telefon.A több nincs.Én is 10 éves vagyok.

Lulu_tm 2011.07.06. 12:46:10

én 12 vagyok, csak telefonom és fényképezőgépem van
amikor 6-7 éves voltam még tesómmal gyűjtöttük a tazókat, a yugioh kártyákat és a matricákat

szóval nem teljesen igaz... ez szerintem inkább az elkényeztetett szutykokra illik..

azembernaploja 2011.07.06. 13:14:01

És mindezt egy internetes portálon teszitek közzé. Gratulálok. Egyébként 30 évvel ezelőtt meg tazókártya nem volt, akkor miről beszélünk? Másfelől meg kérdőjelezzétek meg magatoknak mire vagytok irigyek. :) És együtt kell tudni élni a fejlődéssel, mert az internet is a fejlődés eredménye.
Üdv.: Gábor

ContRoll 2011.07.06. 13:18:39

A facebook on ott a 13 as karika :P Pár hülye törpét jelentettem és el is tüntek szóval a piciket le lehet állítani a fészről mer hiába írja magát 14-15 nek ránéznek a képére azt kész.
4 es pont 5 ös szabály: You will not use Facebook if you are under 13.

Nixii 2011.07.06. 13:45:29

Ugyan már ez marhaság. A 10 évesek nem picik, nem törpék. Egyrészt azért, mert annál azért nagyobbak, másrészt meg ne sértegessünk már senkit, légyszíves. Mégis minek gyűjtsön Pokémon cuccokat egy gyerek a 21. században? Vagy nem vettétek észre, hogy korán érünk mostanság? Még olyan is van, aki már 10 évesen kész nő. (ritkábban, de van.)

Egyébként nekem sosem volt saját laptopom, meg ilyesmim. És a tízéveseknek ugyanolyan joguk van használni a FB-t. Ennyi.

wolfeee55 2011.07.06. 13:49:00

nekem laptop,face,és egy gagyi (nem érintős,nem szétcsusztathatós, nem becsukogatós, nem qwerty-s, csak sima) teló. 14 leszek. Még megvannak a yu-gi-oh kártyáim, de a tazóim nem tom hol vannak :'(

2011.07.06. 16:04:37

pokémon tazókat LOL az sem sokkal értelmesebb én a Turbórágó korszak gyermeke vagyok

pseudrama 2011.07.06. 17:06:49

@Nixii:

Épp az, hogy nincs joguk, mivel a honlapokat is szabályok kötik, és, ha megszegik, nem a gyereket büntetik meg, hanem az oldalt, és nagyon csúnyán.

És nem, egy 10 éves az GYEREK, pici, hiába rohan a technológia előre, egy 10 éves akkor is gyerek marad, minden téren. Az, hogy manapság minden modernizálva van, meg őrültmód rohan a világ, még nem jár azzal, hogy egy gyereknek ahhoz kell alkalmazkodni, és vele együtt rohanni, mint a marhák.
Egy 13 éves egy normál extra.hu-s oldalra sem regisztrálhat, azért a 13-14 év, mert onnantól fiatalkorú.
10 évesen meg ne legyen kész nő egy kislány sem. Gondoljunk már bele könyörgöm, 10 ÉVES. Attól, hogy a kedves szülők olyan ruhákat ad a gyerekre, amilyen a viva tv-n lát, még nem lesz nő. (Ami egyébként a szülő hibája, minden a szülő hibája, amíg nincs 18 a gyerek.)

nedziie 2011.07.06. 17:12:21

12 évesen kaptam meg az első telefonomat... igaz hogy nagyon szarvolt de akkor annak is nagyon örültem... kis öcsém 7 éves és éjjel nappal a rohadt számítógépen lóg... valahogy lekell állítanom... ötletek?:)

kiskassai 2011.07.06. 18:34:56

nedziie ez mi sem egyszerűbb:

fogd meg a gépházat sétálj a legközelebbi ablakhoz és egy laza mozdulattal vágd ki az ablakon! :D
ha ez nem elég akkor eljárhatsz a gépen egy csárdástáncot :D

ContRoll 2011.07.06. 19:31:28

@Nixii: Nincs joga, tiltja a szabályzat! Ezt olyan nehéz megérteni? Még a szabályzat pontja is oda van írva

Dunna 2011.07.06. 19:49:38

Blacberyre meg ipodra nincs is szükségem.

Kardi13 2011.07.06. 20:08:05

@Nixii: Hát én megnézem azt, aki 10 évesen már kész nő, már ne is haragudj. Én azért az elmúlt kb. 12 évben sosem néztem meg egy 15 év alatti lányt, pedig nem vagyok még 25 éves. Azért 10 évesen eléggé gyerekteste meg arca van még a gyereknek. Én inkább a 15 éves lányokra mondanám azt, hogy azok már-már kész nők, de csak testileg.

Kardi13 2011.07.06. 20:19:44

Én amúgy tényleg kb. 10 éves koromban a Pokemon tazookat gyűjtögettem, és még mindig megvannak, pedig azóta már több mint 10 év telt el :D

Egyébként én általában a kortársaimat csak követtem az ilyesféle divatokban.

Én az első mobiltelefonomat 14 éves koromban kaptam meg. Ekkor már 2 osztálytársam kivételével mindenkinek volt mobilja az osztályban.

Az első számítógépet 13 éves koromban kaptam, ekkor talán ha 5 osztálytársamnak nem volt számítógépe...

19 éves koromig még internet se volt a lakásunkban!

Az MP3-lejátszómat a középiskolai ballagásomra kaptam!

Az első fényképezőgépemet 22 évesen kaptam csak meg! És a facebook profilomat is csak annyi idősen hoztam létre.

És még csak 23 vagyok...

Mégse sírok, mert tudom, hogy ezek mind pénzbe kerülnek (kivéve a face), és elfogadtam, hogy ennek ez a következménye.

Egyébként meg minek egy gyerek kezébe iPod meg Blackberry? (nekem sincs egyik sem)

mkc · http://www.vvilag.info/ 2011.07.06. 21:56:15

változnak az idôk. 20 év múlva már ciki lesz az ipod.

karates9511 2011.07.06. 22:28:35

Hát igen azok a szép idők*-*
Én igaz elég hamar megkaptam az első telefonomat de az sima még csak színes kijelzős se volt!(10 évesen)
Most is csak egy Sony Ericsson W310I-m van és pedig már 16 vagyok!
Amúgy igazat adok annak aki azt mondja hogy egy 10 éves még gyerek!Csak gondoljatok bele oké hogy fejlődik a világ és modernebb minden de akkor is egy 10 éves az 10 éves még is csak gyerek! Mondhatni még én is gyerek vagyok!

És igen sok szülő a hibás hogy 10 évesen már a gyerekek cigiznek,piálnak,pasiznak/nőznek és még ki tudja mit csinálnak 10 évesen a gyerekek!10 évesnek tanulnia kéne és játszani sőt minél többet a szüleivel tölteni és nem lent bandázni meg ki tudja még mit!

Grat a sok értelmes hozzászólásnak!!!!!!!!

miegymás 2011.07.06. 23:14:47

Bezzeg az én időmben még csak 150 Pokémon volt.

KolyDay 2011.07.06. 23:17:45

Haverom osztálytársa most még 7.ik be jár 17 évesen, nálam jóval alacsonyabb kb 140 cm lehet az egész gyerek...
3.-ik óta cigizik, erről is ki tehet? hát a szülő... Csorit sajnálom valahol mert azért még is csak tönkre tették a lelki világát, Deh egy aljas kis retek az a gyerek, nem értem miért jó az egy szülőnek ha veri a saját vérét ami még is csak belőle van, ezért néha én ölni tudnék...

Vagy van a másik fajta az elkényeztetett anyucinak babucikája
pl. saját iskolám 7.es gyerek és tanár az annya. istenem az a gyerek egyszer volt velünk táborban csilebércben és úgy kellet enni a mogyorókrémes kenyeret hogy megkened magadnak a kissrác nézte a kést nézte és szólt az egyik kisérő tanárnak hogy kenje meg neki... Szánalom ami ebben a világban megy

Andrew Harris 2011.07.07. 07:47:24

elég gáz mondjuk hogy errefele hajt a világ

én az első számítógépemet 3 évesen kaptam (17 vagyok) és ezek közül csak facebookom van még a listából és kítűnően elvagyok. a mai gyerekek viszont naponta kérik az újabb fosokat mert menők akarnak lenni illetve mert megunnak mindent 2 nap alatt...

visszasírom azt az időt amikor még a focizás volt a haverokkal lévő szórakozás

SZKRCHRD 2011.07.07. 10:16:11

Mondok durvábbat a Pokémon Tazo-k gyűjtésénél: Tízévesen a környékbeli srácokkal kint játszottunk egy közeli erdőben. Egyikünknek sem volt telefonja, iPod-ja vagy Facebook-ja, viszont egy tucat szeg, némi deszka és egy kalapács segítségével olyan erődítményt építettünk egy fára, hogy azt a mai gyerekek is megirigyelnék.

Yokohama 2011.07.07. 10:51:07

@Tabulator: Azaz turborágó!! De jó idők voltak, amikor jöttünk ki a Kondorosiból és a büfében mindig turborágót vettünk.:)

wattamaci 2011.07.07. 13:31:53

A mai 10 évesek nagynak hiszik már magukat...elkényeztett apuci anyuci kedvencei...egész nap csak döglenek benn a lakásba...én még kinn játszottam az udvaron de akkor nem is volt ennyi göthös gyerek az is biztos...

Boruzs Norbert 2011.07.07. 14:58:41

ismerek pár 10 éves körülit aki nagyon nagynak hiszi magát mert már cigizik és egyszer megivott egy sört meg tud kurva anyázni és azt hiszi, hogy ettől ő olyan kemény.

OliverSykes 2011.07.08. 09:59:43

ígyvan.. mennyire örültem én annak .. :D még olyan 2. osztályba azzal toltuk nagyba suliba.. meg a yu-gi-oh-val.. :D

szakos01 2011.07.08. 14:49:38

Szerintem egy 10-12 éves nem is emlékszik az eredeti LEGO-ra, esetleg a tüsi-építőre( media.hazipatika.com/csevego/1/5/9863051_037.JPG ) vagy Bionicel (vagy hogy kellett írni "bájonikel") ..bár utóbbi már akkor "modern"-nek számított...én emlékszem ,h még a kosaras illetve a MOL-kutakon lehetett kapni tankolás után Magyar sportolókról kártyát! Vagy ha már bejött a számítógép .. fekete-fehér monitor, comenius logo, terep 2... stb stb. Telefonokon... snake,stb...! De ezek csak rosszidő esetén kerültek elő... 40fokban is kint voltunk és a járdára rajzoltunk krétával,fociztunk,vagy akármi...de kint a szabadban.! mellesleg 21 vagyok...

SZKRCHRD 2011.07.08. 15:04:41

@szakos01: Követeljük vissza a hagyományos LEGO-t és a tüsit! A kedvenc játékaim voltak. :)

FelcsiJordison 2011.07.08. 19:33:15

Nekem 10 évesen, ezek közül egyik dolgom sem volt..:D a mostani gyerekeket elkényeztetik, a sznob szülők.

HappyGirl136 2011.07.10. 23:07:31

Én 12 éves vagyok,van egy sima Sony Ericsson telefonom,nem érintős,kitolhatós. Facebookom van,laptopom nincs,csak egy sima számítógépem. Ipod-ra nincs szükségem,telefonomon is ugyanúgy tudok zenét hallgatni.És ehhez képest egyik osztálytársam pi**ásabb mint a másik. Van,aki egy elkényeztetett csaj,akinek tágra nyílnak a szemei,ha azt mondom neki,h busszal megyek haza,mert az ő s.eggét autóval cipelik haza,pedig a suli mellett lakik! Ő már rosszul van,ha valakinek nincs érintő képernyős telefonja,mai divat szerinti öltözködése.A többi hülye o.társam is őt követi,csak hogy "menő" legyen,nyalják a s.eggét.Akik vele vannak,mind bunkók azokkal,akik nem követik a divatot,vagy szegényebbek. És van kemény 2 olyan osztálytársam,aki normális,jó ruhájuk van,de nem túlcsicsázott. Kedvesek,lehet velük társalogni ÉRTELMES dolgokról! Kedvesek,segítőkészek,ők még szeretnek fára mászni,nem sminkelik halálra magukat,nem könyörögnek a "pasiknak" hogy járjanak velük. Ehhez képest a nyalizós csaj társasága : csak arról tudnak beszélni,h kinek hány pasija volt eddig,kivel milyen kalandja volt,cigizel-e,megyünk "shoppingolni" a városba suli után?,és egyéb ehhez hasonló értelmes beszélgetések. Ami a társaságot illeti : Az egyik csaj cigizik,és már a drogot is kipróbálta,mert az olyan nagyon menő.. A másik meztelen fotókat mutogat magáról. Egy másik pedig már elveszítette a szüzességét! Na hát,ez a mai "menő" társaság,és ha nem vagy ezekhez hasonló,már sz@rnak rád magasról,és kibeszélnek. Köszönöm szépen,én nekem ilyen társaság nem kell,maradok inkább a normális barátaimnál,akik meghallgatnak/megvigasztalnak hogyha sírok,és nem csak annyit mondanak,hogy : Ne sírjál már! És nem érdekel,ha kicikiznek azért,mert nem cigiztem még,stb. Aki ezért kicikizi a másikat,az nem normális! Majd ha függők lesztek,szenvedtek,sírtok,akkor keressétek meg a jó kis társaságotokat,és kíváncsi vagyok,hány igaz barátot találtok majd köztük,akik tényleg meghallgatnak titeket!

domaaa 2011.07.12. 22:19:23

Hát igen ez sajnos így van de nekem például van saját számítógépem és igen érintő képernyős telefonom van de még se van kinyalva a seggem és is gyűjtöttem évek-ig a pokémon tazokat Yu-gi-ohztam reggel 7-től esete 10-ig az utcán bicikliztem fociztam fogokcsáztam a barátaimmal csak az a baj hogy azok a barátaim olyanok lettek hogy már nincsenek soha kinnt egésznap csak a gép előtt rohadnak...13éves vagyok de mégis kérem vissza azokat az időket!

szakos01 2011.07.13. 10:28:24

@HappyGirl136:

12 éves létedre érett a felfogásod és a világ nézeted... amit írtál arról csak annyit ,h sejtésem szerint nagy városban lakhatsz...ahol elég sok a sznob divatmajom... én is laktam városban tudom milyen. és igen, szomorú ,h drogozik 12-évesen és magát mutogatja meztelenül... ami hát... szerintem még egy 19-25 év közötti lánynál is elég nagy szégyen... az elkényeztetett lurkók ha kikerülnek a valódi életbe...nem hiszem ,h saját lábon megfognak maradni ha netán apuci-anyuci nem lesz ott... mellesleg nem hiszem ,h az a baj ha hi-tech dolgai vannak az embernek, mindaddig amíg feltudja mérni az értékét...és megbecsüli azt! nekem is van érintős telefonom,elég magas kategóriájú,de tudom értékelni mivel én kerestem meg rá a pénzt, (nem Mo-n)... nekem spec. azért kellett mert nincs fényképező gépem,videókamerám,mp3 lejátszóm vagy iPod-om,és van benne gps amit használok szinte minden nap... szóval nekem ez így "spórolás" volt...ezért is vettem 1 ilyet és nem 5 különbözőt...!
süti beállítások módosítása