LÁJKOLD AZ ÚJ OLDALT!




Küldj be Te is!
Lájkold az új facebook oldalunkat

Hogy csalj egy teszten...

Kattints ide, és nézd meg a(z) koca.jpg képet teljes méretben!

2011.06.08 22:09    6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://igynevess.blog.hu/api/trackback/id/tr972969134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ventusz 2011.06.08. 22:15:37

A szkenner általában elmenti a képmérethez, hogy hány dpi-s, vagyis nyomtatásnál, ha nem méretezed át, pont akkorát fogsz kapni, amekkora eredetileg volt. Ezért az 5. lépés ki is lehet hagyni :) Illetve előnyös fényes papírra nyomtatni :)
Amúgy ötletes :)

Rockermuki 2011.06.08. 22:17:32

ez kurva jó ötlet :D

OurWorld. 2011.06.08. 22:22:24

izéé.én ezt megcsináltam még egy féléve,és rohadt jó lett,de ha csak sima papírra nyomtatod,akkor celluxal tekerd körbe,mert nagyon elüt.

magnificat 2011.06.09. 09:46:13

a Miskolci Egyetemen ismerik a trükköt, és figyelnek rá... sőt már volt dobozos gyümölcslébe "gyártva" is... szóval spec itt már nem használható...

eightball 2011.06.09. 19:18:52

Elég kezdetleges ötlet. Én kivágtam a vonalkód helyét, és valami 4-es vagy kisebb betűmérettel hasábokba szedve az üveget körbeíró terjedelemben kinyomtattam, a colás címkét pedig megcsináltam hogy forogjon az üvegen, és aláragasztottam! Így a vonalkód helye egy kis ablak volt, ami kevésbé feltűnő, nem beszélve róla, hogy a sok szöveg közé egy vonalkódot is rakhatsz, hogy még a tanár kezében is gyárinak tűnjön!

DXD 2011.06.10. 19:59:53

Nálunk is ismert trükk egyetemen. (ELTE) Szval egyetemeken már ismert módszer. Ott szoktak ilyeneket kitalálni, sorolhatnám a különböző trükköket, az a baj, hogy nem csak a hallgatók ismerik:D Mindig ki kell vmi újat találni:)
Kb 4 éve egyik csoporttársamnál láttam ilyet.
süti beállítások módosítása