LÁJKOLD AZ ÚJ OLDALT!




Küldj be Te is!
Lájkold az új facebook oldalunkat

Tér és a tömeg...

Kattints ide, és nézd meg teljes méretben!

2011.04.23 09:58    2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://igynevess.blog.hu/api/trackback/id/tr222849198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hörifan 2011.04.23. 14:48:55

ba+ chh ez az én viccem :@ én találtam ki -.-' kb úgy 2-3 éve és egyébként is úgy van, hogy, ha jó az idő, a tömeg kimegy a térre... na de mind1

ldani7492 2011.04.24. 11:26:48

@Hörifan: Másodikos általános iskolás voltam amikor először hallottam ezt, az pedig nagyon nem 2-3 éve volt.

Egyébként meg fájdalmasan szarul használjátok a rageface-eket.
süti beállítások módosítása